Kiväärilaukku

Rifle World Shoot 2017 Venäjällä

Valvojat: Aki Pakka, Mode_yle

Kimmo Iso-Tuisku
Viesti:

Kiväärilaukku

Viesti Kirjoittaja Kimmo Iso-Tuisku » Ma Huhti 24, 2017 16:57

Onko täälä porukoilla jotain hyviä kanavia esim. Pelin laukkuihin. Näyttää olevan aika iso hintahaitari. Itse meinasin ostaa tuon Pelin Strom iM3300. Onko mielipiteitä.
Kimmo Iso-Tuisku

Sami Ylönen

Re: Kiväärilaukku

Viesti Kirjoittaja Sami Ylönen » Ti Huhti 25, 2017 21:11

Mulla on itsellä Peli 1700 joka on suurin mahdollinen lentoyhtiöiden matkatavara-spekseihin menevä laukku (mittojen summa 158cm jos oikein muistan). Tuo Storm on ylikokoinen matkatavaraksi joten lentoyhtiö ottanee siitä(kin) erillisen käsittelymaksun, tämä kannattaa varmistaa etukäteen. Pelillä on oma taulukkonsa noista mitkä menee minkäkin lentoyhtiön spekseihin, löytyy osoitteesta http://www.pelican-case.com/airline-allowance.html

Stormin laukku on omasta mielestäni parempi koska sen avausnappulat on pienellä painikkeella avattavissa kun taasen Peli-laukuissa joutuu käyttämään enemmän voimaa. Jusalla taisi olla juurikin tuommoinen iM3300 Italiassa (SGWSII), toimiva ratkaisu mutta perhanan iso. Itse ostaisin Stormin laukun jos ei olisi tuota 1700:sta.

En mistään löydä sitä linkkiä mistä aikanaan olen Pelin laukkuja ostanut mutta saksasta tulivat kuitenkin, huomattavasti halvemmalla (~220e) kuin mistään suomalaisesta kaupasta (~340e).

Max Käär

Viesti Kirjoittaja Max Käär » Ke Huhti 26, 2017 09:40

FYI, ei ole Peli 1750:stä otettu mitään muuta kuin asemaksu; ei sen lisäksi erillistä käsittelymaksua.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tuukka Jokinen

Viesti Kirjoittaja Tuukka Jokinen » Ke Huhti 26, 2017 16:38

1750 tuo taitaa olla millä itsekin lentänyt kisoihin, ei ole mennyt ylim maksuja.

Viestiketju Lukittu