Tarvittavat tiedot

Action Air World shoot Hong Kongissa

Valvojat: Aki Pakka, Mode_yle

Mikael Ekberg

Tarvittavat tiedot

Viesti Kirjoittaja Mikael Ekberg » Ti Loka 10, 2017 09:49

Tiedot osoitteeseen:
rd.ipsc.fin@gmail.com

Ja tässä lista tiedoista:

Family name
Given name
Country of residence
Date of birth
IPSC alias
Division
Gategory
Power factor
Team
Pre-Match role
Pre-Match
Sponsor
E-mail address
Home phone
Mobile phone
Full name of delegate
Passport: Family name
Passport: Other names
Passport: Number
Passport: Gender
Passport: Issuing country
Passport: Issued
Passport: Expiring
Emergency contact (EC)
EC: relationship
EC: E-mail
EC: Home phone
EC: Mobile phone
Make 1
Model 1
Serial number 1
Caliber 1
Make 2
Model 2
Serial number 2
Caliber 2
Make 3
Model 3
Serial number 3
Caliber 3
Firearm storage
Buying
Buying Qty
Importing
Inbound: Airline
Inbound: Port of entry
Inbound: Date
Inbound: Flight number
Outband: Port of departure
Outband: Airline
Outband: Flight number
Outband: Date
Attend banguet
Number of additional guest
Dietary notes

Elikkä tuollaisiin vastauksia.

Terveisin,
Mikael Ekberg

Juha Sarametsä

Re: Tarvittavat tiedot

Viesti Kirjoittaja Juha Sarametsä » Su Loka 29, 2017 00:45

Mikä tälle on deadline? Esimerkiksi prematchiin osallistuminen on vielä auki kun HKPSA ei ole julkaissut asiasta infoa, match call-up tulee ehkä ennen vuodenvaihdetta.

Mikael Ekberg

Viesti Kirjoittaja Mikael Ekberg » Su Loka 29, 2017 08:36

Mulla ei ole aavistustakaan dead linestä, moista ei ole ilmoiteltu.
Mutta ilman tietoja en voi rekisteröidä ampujia ja jää kisa ampumatta.

Mika Vuolle

Viesti Kirjoittaja Mika Vuolle » Ma Marras 06, 2017 23:05

Hong Kongin kisasivujen mukaan tarkempaa tietoa RD:lle lähetetään lokakuun aikana. Eli lienee tulossa joskus lähiaikoina kun piti olla jo.

Ja siellä on myös tieto että kilpailuun rekisteröityminen päättyy helmikuussa 2018. Tarkemmasta päivämäärästä ei mainintaa.

Juha Toivola

Viesti Kirjoittaja Juha Toivola » Su Joulu 17, 2017 18:14

Lähetin annettavissa olleet tiedot samana päivänä, kun niitä pyydettiin eli 10.10.

Jään pois listalta. Nyt kevään aikataulut eivät ennusta riittävää harjoittelua. JOS tilanne muuttuu ja JOS keväämmällä lähtijöitä kysellään, niin ... seuraan tilannetta.

Max Käär

Viesti Kirjoittaja Max Käär » Ma Joulu 18, 2017 18:45

Eikös noi ilmoittautumiset ovat yleensä olleet sitovia? ;)

Tietysti, mahdolliset poisjäännistä johtuvat suorat kustannukset kattamalla siitä varmaan pääsee irti.

AA:n osalta en muista onko sloteja tullut/vahvistettu vielä...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Juha Toivola

Viesti Kirjoittaja Juha Toivola » Ma Joulu 18, 2017 20:54

No lähdenhän minä sitten :!:
... mihinkään turhiin kustannuksiin ole varaa.

Tuliko ne meikäläisen tiedot perille? Mielelläni antaisin parempia tietoja, mutta noilla on pärjättävä. Niihin kohtiin, joihin laitoin kommenttia, on ehkä tarvetta yhtenäistää vastauksia koko joukkueelle.

Olihan se hupaisaa, kun reilun vuoden kärkkymisen jälkeen olin perumassa osallistumistani puoli tuntia ennen kuin saan tiedon mukaanpääsystä. Sehän on 99,995% osumatarkkuus eli ei se kisakunto ehkä niin kaukana olekaan ...

Max Käär

Viesti Kirjoittaja Max Käär » Ke Joulu 20, 2017 00:52

Jos on oikeasti tilanne että ei ole lähdössä niin viimeistään nyt kannattaa olla yhteyksissä suoraan RD:hen asian tiimoilta.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Juha Toivola

Viesti Kirjoittaja Juha Toivola » Ke Joulu 20, 2017 08:13

Laitan tänään s-postilla tilannetietoa niille lähtöhalukkaille, joiden tietoja puuttuu ja joiden yhteystiedot minulla on tai saan jostain kaivettua tai saan jonkun kautta perille. Että ovat yhteydessä RD:n suuntaan - olivat lähdössä tai eivät.

Ja muuten vain totean, että ...

Ainakin piti olla yhteyksissä, jos ON lähdössä. Minä olin yhteydessä samana päivänä, kun tietoja täällä pyydettiin. Lähetin samasta s-postista, jolla olen rekisteröitynyt tänne. Olen seurannut tilannetta useita kertoja päivittäin ns. into pinkeänä. Minuun ei olla oltu yhteydessä esim. tietojen täydentämiseen liittyen. Nimeni ei ollut tietonsa toimittaneiden listalla. Maksuvelvollisuudesta tulee tieto nopeasti.

Minua tuoreempiakin TA-numeroita on ollut lähdössä enkä minäkään WS-prosessikonkari ole. Viikonloppuna oli epätietoisuutta kentällä. Ei näkynyt SM-tuloksia lehdessä, mikä olkoon esimerkki siitä, onko WS-paikkaa kannattanut odottaa hengittämättä. Lähtijöiden kokemus ja etäisyys kisapaikkaan huomioiden voisi olettaa, että ohjausta olisi tarvittu tavallista enemmän.

Roy Juurijoki

Viesti Kirjoittaja Roy Juurijoki » To Joulu 21, 2017 02:41

Hei!

En tiedä kuka mokasi tulokset lehdestä ja sillä oikeastaan ole väliä, koska asia on ollut tiedossa porukalla. Tulokset ja ranking on muita kautta nähtävissä ja jokainen, joka on pärjännyt tietää varmasti, että paikka on siellä kisoissa.

Ehkä tiedotus on ollut jaostolta heikkoa, mutta se johtuu kyllä siitä, että myös Hong Kongista tiedotus on ollut todella huonoa. Toivottavasti paranee lähiaikoina, mutta jos on joskus ollut Aasiassa kisailemassa, niin tietää millaista tiedotus on siellä.

8-9 vuotta olen odotellut tämän ison päivän koittavan ja se, että siirrettiin Unkarista Hong Kongiin oli jokaiselle ampujalle niin paljon isompi kustannus kuin voi kuvitella. MUTTA, jos ihan oikeasti tämä on se juttu mitä haluaa ja mistä on haaveillut, niin nämä ovat kuitenkin pikkuseikkoja. Mukaan vaan ja nimeä listaan. Jaosto on ennenkin hoitanut ja hoitaa nytkin. Nyt on kyseessä kuitenkin maajoukkue-edustus ja vaikka olen usein se ensimmäinen kritisoimaan asioita, niin nyt en sitä tee. Mennään kisaamaan ja kilpaillaan Suomelle!

-Roy

Kaisa Selkämaa

Viesti Kirjoittaja Kaisa Selkämaa » Pe Joulu 22, 2017 21:55

Moikka,

Mulla on ollut teknisiä vaikeuksia päästä näkemään yhtään mitään täällä, mutta ei siitä sen enempää.

Sain tänään Taistolta ohjeet kirjautumiseen ja huomasin, että nimeni on lähtevien listassa. Laitoin Mikaelille ne tiedot, mitä pystyin, juuri äsken. Hän sitten varmaankin vastailee, että vieläkö ehtii mukaan vai onko jäätävä odottamaan seuraavaa World Shootia.

Mikael Ekberg

Viesti Kirjoittaja Mikael Ekberg » To Joulu 28, 2017 07:27

Tarvittavat tiedot tulleet seuraavilta: Roy Juurijoki, Mika vuolle, Pirjo Leinonen, Arttu Salminen, Tomy Lindström, Kaisa Selkämaa, Juha Toivola, Juha Sarametsä ja Sami Ylönen.

Vastaa Viestiin