vika vai kenties ominaisuus?

Usein esitetyt kysymykset
Post Reply
jukka suominen
Posts: 9
Joined: Mon May 30, 2005 23:35

vika vai kenties ominaisuus?

Post by jukka suominen »

kuuluuko laskurissa joka näyttää kirjoituksien lukumäärän, luvun pienentyä? luulisi olevan toisinpäin..
Esa Marjoniemi
Posts: 337
Joined: Tue Mar 15, 2005 21:12

Post by Esa Marjoniemi »

Mm. kauppapaikalta poistetaan ajoittain vanhoja viestejä joka näkyy laskurin pienentymisenä.
Ihan kaikki foorumit eivät ole näkyvillä, esim EM-kilpailijoilla on oma yksityinen foorumi joka näkyy vain kyseisen ryhmän jäsenille.
Siksi laskurin lukema voi hypätä edestakaisin ilman mitään näkyvää muutosta.
Jari Majuri
Posts: 89
Joined: Thu Jun 02, 2005 18:52

Post by Jari Majuri »

Esa Marjoniemi wrote: esim EM-kilpailijoilla on oma yksityinen foorumi joka näkyy vain kyseisen ryhmän jäsenille.
Täh, siis mikä?
Olen tietääkseni lähdössä (ainakin osallistumismaksun jo maksoin), mutta ei mulla mitään spesiaalia näy??
Ilmankos en mistään mitään ikinä tiedäkkään :evil:
Esa Marjoniemi
Posts: 337
Joined: Tue Mar 15, 2005 21:12

Post by Esa Marjoniemi »

Jari Majuri wrote:
Esa Marjoniemi wrote: esim EM-kilpailijoilla on oma yksityinen foorumi joka näkyy vain kyseisen ryhmän jäsenille.
Täh, siis mikä?
Olen tietääkseni lähdössä (ainakin osallistumismaksun jo maksoin), mutta ei mulla mitään spesiaalia näy??
Ilmankos en mistään mitään ikinä tiedäkkään :evil:
:oops: mun moka, käyttäjäryhmän tiedot olivat vähän vanhat. Nyt pitäisi näkyä...
Tärkeistä asioista lähetetään tietenkin sähkö-/etanapostia/soitetaan tuo nyt on vaan vähän epävirallisempaa tiedonvaihtoa varten.
Jari Majuri
Posts: 89
Joined: Thu Jun 02, 2005 18:52

Post by Jari Majuri »

Esa Marjoniemi wrote:
Jari Majuri wrote:
Esa Marjoniemi wrote: esim EM-kilpailijoilla on oma yksityinen foorumi joka näkyy vain kyseisen ryhmän jäsenille.
Täh, siis mikä?
Olen tietääkseni lähdössä (ainakin osallistumismaksun jo maksoin), mutta ei mulla mitään spesiaalia näy??
Ilmankos en mistään mitään ikinä tiedäkkään :evil:
:oops: mun moka, käyttäjäryhmän tiedot olivat vähän vanhat. Nyt pitäisi näkyä...
Tärkeistä asioista lähetetään tietenkin sähkö-/etanapostia/soitetaan tuo nyt on vaan vähän epävirallisempaa tiedonvaihtoa varten.
Tuosta osallistumismaksun maksamisestakin sain tiedon, kun kaveri kerto viime viikolla että pitäs maksaa kuun loppuun. Kysyin sitten Mäkkäriltä että miten on, niin sitten tuli tietoa. Että näin...muuten ois jääny tuokin väliin :evil:
Post Reply