Kiväärilaukku

Rifle World Shoot 2017 Venäjällä

Moderators: Aki Pakka, Mode_yle

Locked
User avatar
Kimmo Iso-Tuisku
Posts: 19
Joined: Thu Mar 17, 2005 23:59
Location: Anttola
Contact:

Kiväärilaukku

Post by Kimmo Iso-Tuisku »

Onko täälä porukoilla jotain hyviä kanavia esim. Pelin laukkuihin. Näyttää olevan aika iso hintahaitari. Itse meinasin ostaa tuon Pelin Strom iM3300. Onko mielipiteitä.
Kimmo Iso-Tuisku
User avatar
Sami Ylönen
Posts: 75
Joined: Wed Nov 12, 2008 04:55
Location: Riihimäki

Re: Kiväärilaukku

Post by Sami Ylönen »

Mulla on itsellä Peli 1700 joka on suurin mahdollinen lentoyhtiöiden matkatavara-spekseihin menevä laukku (mittojen summa 158cm jos oikein muistan). Tuo Storm on ylikokoinen matkatavaraksi joten lentoyhtiö ottanee siitä(kin) erillisen käsittelymaksun, tämä kannattaa varmistaa etukäteen. Pelillä on oma taulukkonsa noista mitkä menee minkäkin lentoyhtiön spekseihin, löytyy osoitteesta http://www.pelican-case.com/airline-allowance.html

Stormin laukku on omasta mielestäni parempi koska sen avausnappulat on pienellä painikkeella avattavissa kun taasen Peli-laukuissa joutuu käyttämään enemmän voimaa. Jusalla taisi olla juurikin tuommoinen iM3300 Italiassa (SGWSII), toimiva ratkaisu mutta perhanan iso. Itse ostaisin Stormin laukun jos ei olisi tuota 1700:sta.

En mistään löydä sitä linkkiä mistä aikanaan olen Pelin laukkuja ostanut mutta saksasta tulivat kuitenkin, huomattavasti halvemmalla (~220e) kuin mistään suomalaisesta kaupasta (~340e).
Max Käär
Posts: 203
Joined: Thu May 05, 2011 06:14
Location: Vantaa

Re: Kiväärilaukku

Post by Max Käär »

FYI, ei ole Peli 1750:stä otettu mitään muuta kuin asemaksu; ei sen lisäksi erillistä käsittelymaksua.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tuukka Jokinen
Posts: 71
Joined: Mon May 30, 2005 14:25

Re: Kiväärilaukku

Post by Tuukka Jokinen »

1750 tuo taitaa olla millä itsekin lentänyt kisoihin, ei ole mennyt ylim maksuja.
Locked